Fullserviceconcept: van A tot Z geregeld

Van het eerste contact met de donateur tot gepaste aandacht na de inschrijving: met het fullserviceconcept nemen wij jouw organisatie al het werk rond donateur- en ledenwerving uit handen. Dat scheelt jou niet alleen veel tijd, maar levert je kwalitatieve donateurs en leden op. Door onze ervaring weten wij precies hoe we jouw organisatie een betrokken en kwalitatief goede donateur/lid moeten bezorgen. Dat begint bij het eerste contactmoment in een winkelcentrum, aan huis, bij een beurs of evenement. Binnen enkele uren na inschrijving nemen we opnieuw contact op, gevolgd door een derde contactmoment binnen 24 uur. Met een vierde contactmoment een week na inschrijving vergroten we de betrokkenheid van je donateur/lid aantoonbaar.

trust-fullserviceconcept

Snelle groei, blijvende groei voor partijen als Stichting van het Kind en Op Woensdag. Niet alleen de donateurs- en ledenbestanden van deze organisaties groeiden afgelopen jaar gestaag; Trust marketing creëerde ook toenemende naamsbekendheid voor deze relatief nieuwe initiatieven. Bovendien meten wij ons (en uw) succes niet alleen af aan aantallen, maar vooral ook aan kwaliteit. Trust marketing zorgt voor donateurs en leden die zich betrokken voelen, zodat ze zich langer en in volle overtuiging verbinden aan uw organisatie.

Nieuwe manieren van werving

Structurele donateurs zijn onmisbaar voor goede doelen. Maar Trust marketing verliest ook de eenmalige donateurs niet uit het oog. Deze groep donateurs wordt steeds belangrijker. Particulieren in Nederland zijn namelijk zeer vrijgevig, maar de drempel om zich direct aan een goed doel te binden dat zij nog niet goed kennen, is voor velen te hoog. Een gemiste kans, die Trust marketing graag grijpt voor jouw organisatie.

Van eenmalige donatie naar betrokken donateurs

Door met een eenmalige donatie te beginnen, maken donateurs op een laagdrempelige manier kennis met jouw organisatie. Vervolgens geeft ons team deze donateurs de juiste aandacht zonder opdringerig te worden, om er zo voor te zorgen dat donateurs uw doel gaan waarderen en een structurele bijdrage aangaan. Donateurs die zich op deze manier aan een goed doel verbinden, blijven langer lid en zijn meer betrokken.

‘De combinatie van werving van structurele en eenmalige donateurs levert ons kwalitatief goede donateurs op waarbij het kostenplaatje interessant is.’
– Bestuur, Stichting Kinderfondsen Nederland

Direct sales

Direct meetbaar resultaat bij de verkoop van jouw product of dienst? Dat kan! Wij zetten onze medewerkers in om jouw product of dienst op een persoonlijke manier te verkopen. Met als resultaat direct nieuwe klanten en meer omzet voor jouw organisatie. Samen met jou en onze creative medewerkers maken we een onderscheidend plan om tot de beste resultaten te komen. Wij verkopen jouw product of dienst onder andere op beurzen, evenementen, huis-aan-huis en in winkelcentra. Heb je interesse om een keer te brainstormen?
Klik dan hier.

Promotie voor goede doelen en commerciële organisaties

Heeft je goede doel of commerciële organisatie meer naamsbekendheid nodig? Lukraak je boodschap verspreiden kost veel tijd en geeft weinig resultaat. Onze medewerkers weten precies helder te krijgen wie je doelgroep is, en hoe we die moeten bereiken. Trust marketing brengt jouw organisatie, product of dienst op een innovatieve en originele manier onder de aandacht van de juiste personen. Onze creative medewerkers stellen met jou een plan op om tot de beste én meetbare resultaten te komen. Je bent van harte welkom voor een kop koffie en een brainstorm!